 |
Firma |
 |
Marketing MIX |
 |
Klient i Rynek |
 |
|  |
|  |
|  |
|
|
Marka
Marka stanowi kluczowy element strategii produktu i ma istotny wpływ na atrakcyjność oferty ...
|
|
Oferta
Zarówno treść oferty jak i jej forma nie mogą być dziełem przypadku. Pisząc list handlowy należy przestrzegać ścisłych reguł, polegając jednocześnie na własnej intuicji i uwalniając wyobraźnię ...
|
|
Klient
Ciągła analiza jakości elementów stymulujących zakup produktu, prowadzi do zrozumienia sposobu w jaki klient reaguje na ofertę firmy. Firmy, które właściwie dobrały produkt, jego cenę i reklamę posiadają przewagę nad konkurencją ...
| |
|
Model
Całościowe spojrzenie na funkcjonowanie marketingu w firmie ...
|
|
Produkt - wstęp
Proces koncepcji produktu - Cechy produktu - Rodzaje produktów - Strategie produktu ...
|
|
Psychologia
Marketing powstał na bazie dobrej znajomości psychiki człowieka. W wyniku globalizacji handlu i nasilającej się walki firm o nowe rynki zbytu, współczesna wiedza marketingowa stała się bardzo wyrafinowana ...
| |
|
x
x...
|
|
Produkt-fazy rozwoju
Szczegółowa prezentacja czterech faz rozwoju produktu ...
|
|
Rynek
Rodzaje rynków, fazy rozwoju oraz jak i gdzie szukać informacji potrzebnych do jego analizy ...
| |
|
x
x ...
|
|
Sposoby promocji
Lista różnych form promocji wyrobów i firmy. Wybierz sposób najlepszy dla siebie ...
|
|
Badania rynku
Etapy badań rynku i jakie informacje należy uzyskać ...
| |
|
x
x ...
|
|
MIX komunikacyjny
MIX komunikacyjny to 5 sposobów dotarcia z informacją handlową do klienta: reklama, promocja sprzedaży, relacje publiczne, sprzedaż bezpośrednia i sponsoring ...
|
|
Segmentacja rynku
Segmentacja rynku polega na jego podzieleniu na mniejsze części zwane segmentami, które różnią się między sobą oczekiwaniami klientów względem produktu, sposobem zakupu lub innymi kryteriami ...
| |
|
x
x ...
|
|
Lobbing
"Lobby" to angielskie słowo oznaczające hol, korytarz, kuluary. Dla naszych potrzeb możemy je definiować jako "przedpokoje władzy"...
|
|
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie produktu jest nowoczesną formą jego reklamy. Związane jest zarówno z marketingiem jak i strategią rozwoju firmy ...
| |
|
x
x ...
|
|
Handlowiec
Spróbuj rozpoznać jakim typem handlowca jesteś. Następnie przemyśl cechy charakteru swojego klienta i poznaj sposoby dotarcia do niego. W handlu umiejętności psychologiczne są równie ważne jak znajomość produktu ...
|
|
Prognoza sprzedaży
Na początku spróbujcie określić profil Waszego klienta jak również aktualne tendencje rynkowe.
Posłużcie się regułą handlową, że 20% klientów reprezentuje 80% sprzedaży firmy ...
| |
|
x
x ...
|
|
Marketing online
Na stronach: Rozwój internetu, Handel online, Reklama online, etc... omawiam szereg pojęć związanych z promocją firmy w Internecie ...
|
|
x
x ...
| |
|
x
x ...
|
|
Jak telefonować ?
Kilka uwag dotyczących wykorzystania telefonu w działalności handlowej ...
|
|
x
x ...
| |
|  |
|  |
|
|