![]() | ||
![]() | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | |
![]() |
![]() | ![]() |
![]() |
|
« | Marketing |
· | Handlowiec - cechy |
· | Jak telefonować ? |
· | Lobbing |
· | Marketing - online |
· | MIX informacyjny |
· | Oferta |
· | Produkt - wstęp |
· | Produkt - cykl życia |
· | Sposoby promocji |
![]() | ![]() |
![]() | Marketing MIX - handlowiec | ![]() |
Chcąc poprawić nasze relacje międzyludzkie przede wszystkim powinniśmy poznać własne, specyficzne cechy charakteru. Zastanowienie sie nad sobą jest również potrzebne do rozpoznania stylu życia społecznego innych ludzi.
W tym pomoże nam pierwsza tabelka, w której przedstawione są cztery typy, rodzaje charakteru ludzi. Zastanów się jakim jesteś człowiekiem, który zestaw cech najlepiej do Ciebie pasuje.
Następnie podobną analizę przeprowadź odnośnie cech charakteru Twojego ostatniego klienta. W celu zdobycia jego zaufanie staraj się upodobnić do niego. W tym pomoże Ci druga tabela.
Drugi etap to zmiana naszej społecznej roli, chwilowe wcielenie się w osobowość rozmówcy. Wejście w jego rytm podczas rozmowy. Celem tej przemiany jest lepsze rozpoznanie potrzeb i oczekiwań innych.
Takie ćwiczenie ułatwi Ci stworzenie klimatu zaufania potrzebnego by Twój klient czuł się dobrze rozmawiając z Tobą.
| |||||||||||
| |||||||||||
P Y T A J Ą C Y |
|
M Ó W C A | |||||||||
|
| |||||||||||
P Y T A J Ą C Y |
|
M Ó W C A | |||||||||
|
![]() | ![]() | |
![]() | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |