-> |
Pamiętaj, że żaden tekst nie jest zbyt długi jeśli interesuje czytającego. Natomiast jedno zdanie może być długie jeśli nie jest interesujące.
|
-> |
Najważniejsze zdania to PIERWSZE i OSTATNIE. W pierwszym zdaniu zaskocz klienta główną zaletą Twojego produktu.
|
-> |
Używaj prostego języka, zdań do dziesięciu słów. W paragrafie przedstawiaj tylko jedną ideę. Zdania powinny być adekwatne do poziomu czytającego.
|
-> |
Dbaj by zdania, paragrafy nawiązywały do siebie.
|
-> |
Używaj wyrażeń łączących: i, ponad to, zważywszy, ...
|
-> |
Używaj słów magicznych: gwarancja, nowość, gratis, teraz, korzyść, łatwy, próba, dzisiaj, ...
|
-> |
Używaj słów i wyrażeń pozytywnych.
|
-> |
List ma formę osobistą gdy ma datę, paragrafy, podziękowania, podpis.
|
-> |
Tekst oferty powinien przypominać "dialog", nie monolog.
|
-> |
Sprawdź harmonię pomiędzy różnymi elementami Twojej oferty.
|
-> |
Przedkładaj konkret nad abstrakcję. Ale odwołuj się bardziej do idei, ilustrując je faktami, przykładami, niż rozsądku klienta. Staraj się odwoływać do obrazów już istniejących w umyśle klienta.
|
-> |
Podawaj zalety produktów w kolejności interesującej klienta nie Ciebie.
|
-> |
Używaj słów, wyrażeń mających znaczenie dla klienta, poruszających jego emocje.
|
-> |
Pamiętaj sprzedajesz ofertę nie produkt.
|