Powrót Home 1 strona       Forum | Zarządzanie | Eksport | Linki | Autorzy       Napisz do nas Kontakt     Szukaj w Exporterze.pl Szukaj
« Marketing
· Handlowiec - cechy
· Jak telefonować ?
· Lobbing
· Marketing - online
· MIX informacyjny
· Oferta
· Produkt - wstęp
· Produkt - cykl życia
· Sposoby promocji

  Marketing MIX - promocja produktów  

Z wyliczonych poniżej sposobów promocji produktów i firmy wybierz metody najlepsze dla siebie.

-> Daj anons w książce telefonicznej. Obserwuj miejsca, gdzie firmy reklamują towary.

->Zbliż się do swoich klientów przez telefon.

->Osobiście spotykaj się ze swoimi klientami.

->Wyślij ofertę pocztą.

->Staraj się być osobą zapraszaną na seminaria, konferencje w Twojej branży.

->Staraj się uczestniczyć w dyskusjach radiowych.

->Opracuj i uaktualniaj adresową bazę danych.

->Wykreuj image własnej firmy przy pomocy wizytówek i blankietu firmowego.

->Opracuj broszurę prezentującą jasno zalety Twoich produktów.

->Co pewien czas przeprowadzaj listowną kampanię promocyjną.

->Pomyśl o promocji w punktach sprzedaży.

->Przygotuj kampanię telemarketingową.

->Opracuj logo przekazujące image Twojej firmy.

->Redaguj i rozprowadzaj biuletyn dotyczący Twojego sektora.

->Rozprowadzaj reklamówki z nazwą i logo Twojej firmy.

->Rozprowadzaj darmowy biuletyn zawierający rady praktyczne z Twojego sektora.

->A może naklejki samoprzylepne, koszulki, balony ze sloganem reklamowym.

->Pomyśl o możliwości wspólnej reklamy z inną firmą niekonkurencyjną, działającą w Twoim segmencie rynku.

->Po zakupie klienta wysyłaj list z podziękowaniami.

->Karty noworoczne i urodzinowe.

->Staraj się przedstawiać swoją firmę w gazetach, które czytają potencjalni klienci.

->Skorzystaj z usług agencji reklamowej.

->Organizuj konkursy reklamowe.

->Organizuj spotkania poświęcone Twoim usługom, produktom i sektorowi.

->Załączaj materiał reklamowy do faktur.

->Poszukuj klientów na specjalistycznych wystawach w Twoim sektorze.

->Poszukuj klientów w organizacjach branżowych z Twojego sektora.

->Szukaj klientów poprzez specjalistyczne gazety branżowe.

->Możesz wykonać afisz na chodniku na zewnątrz Twojego sklepu lub biura.

->Umieść anons reklamowy na swoich kopertach i etykietach.

->Ni zapomnij o reklamie na samochodzie.

->Przygotuj video o firmie.

->Wykonaj listę elementów charakterystycznych i korzyści Twoich produktów, celem zaplanowania kampanii reklamowej.

->Zrób listę propozycji wychodzących na przeciw potrzebom Twoich klientów.

->Rozdawaj darmowe próbki Twoich produktów.

->Organizuj wizyty w Twojej firmie.

->Sponsoruj wydarzenia kulturalne.

->Sponsoruj amatorską ekipę sportową.


Home 1 strona               Powrót Powrót               Góra strony Góra strony               Adres - Telefon - Faks - E-mail Napisz do nas