Powrót Home 1 strona       Forum | Zarządzanie | Eksport | Linki | Autorzy       Napisz do nas Kontakt     Szukaj w Exporterze.pl Szukaj
« Strategia
· Jedno. funkcjonalna
· Jedno. strategiczna
· Misja
· Kreatywność
· Portfel
· Swatch
· Wizja

  Rozwój - kreatywność, innowacyjność: SWATCH  


Firma Swatch, kierowana przez Nicolas G. Hayek'a, stanowi niedościgniony wzór kreatywności przemysłowej. Ostatnio firma Swatch wprowadza na rynek biżuterię Swatch.

   Co decyduje o sukcesie Swatcha?  


Bezpośrednia siła robocza,
której koszt nie przekracza 10% całkowitych kosztów firmy.



Połączenie nowoczesnej technologii z wyobraźnią



Emocje
Poszukiwanie sposobów by sprzedawany produkt był przepełniony emocjami.



Emocje + moda
Moda przekazuje obraz, a emocje, które niesie z sobą produkt Swatch'a, informację - silny, ekscytujący, inny, autentyczny.



Dodatkowe cechy produktów Swatch'a
  • najwyższej jakości
  • niski cenowo
  • prowokacyjny
  • przepełniony radością życia
  • przepełniony kulturą firmy [ to najtrudniej skopiować ]
  • sprzedajemy zegarki osobom dzielącym z nami nasza kulturę.


Każda marka niesie specyficzną porcję informacji



Pionowa integracja firmy
Swatch jest zintegrowany pionowo, ponieważ jest to jedyny sposób by zachować niezależność strategiczną i swobodę działania na rynku.



Kluczowe elementy produktu
Ochrona kluczowych elementów produktu jest konieczna w celu zachowania niezależności.


Umiejętność sprzedaży.




Home 1 strona               Powrót Powrót               Góra strony Góra strony               Adres - Telefon - Faks - E-mail Napisz do nas