Powrót Home 1 strona       Forum | Zarządzanie | Eksport | Linki | Autorzy       Napisz do nas Kontakt     Szukaj w Exporterze.pl Szukaj


  Reklama online  
Spis treści
 
Cele strony WWW
Jak zwiększyć oglądalność?
Baner
E-mail marketing
Sponsoring on-line

   
 Cele strony WWW

Na wstępie chciałbym podkreślić, że podstawowe zasady biznesu czyli dotarcie do własnej grupy klientów, stworzenie produktu zaspakajającego ich potrzeby oraz wyróżnienie własnego produktu, spośród konkurencyjnych, pozostają ciągle aktualne. Wchodząc w świat Internetu nie powinno się iść za modą lecz trafnie wyczuć moment kiedy warto wziąć zakręt w kierunku elektronicznej ekonomi.

   
 Jak zwiększyć oglądalność?

Profesjonalny wygląd strony

Trochę strategii Umiejętna promocja strony
   
 Baner

Efektywny baner

Oglądający chętniej klikają na baner prezentujące informacje o produkcie niż z logo firmy.
Dobrze jest również gdy reklama banerowa nawiązuje do treści strony na której się znajduje.
Warto umieścić ten sam baner na początku ( 1/3 wysokości strony po załadowaniu ) i końcu danej strony.
Bardzo dobre miejsce na baner jest obok paska przewijania przeglądarki.

Substytuty banera

   
 E-mail marketing

Programy w sieci

linki -> E-mail marketing ...

Lista dystrybucyjna

Listę dystrybucyjną możemy wykorzystać do rozsyłania informacji: nowa oferta, aktualizowany cennik, informacja o udziale w targach, biuletyn informacyjny, zapowiedzi wydawnicze, ... Umiejętnie zarządzana lista dystrybucyjna sprzyja budowaniu lojalności klientów wobec firmy. Należy stworzyć możliwość łatwego wypisywania się z listy.

Funkcje biuletynów elektronicznych

Jak wykonać listę dystrybucyjną?

  1. Wykorzystanie programu MML ( Mailing List Manager ), który jest umieszczony na serwerze providera. Zazwyczaj są to bezpłatne programy: listserv czy majordomo.
  2. Serwisy online: List Bot, WebApps, ...
  3. Lista zarządzana w trybie offline
Public relations

Warto zainteresować dziennikarzy serwisem, który prowadzimy.
Gdy to możliwe trzeba zidentyfikować dziennikarzy zajmujący się interesującą nas tematyką w poszczególnych mediach. Następnie należy się do nich zwrócić z propozycja dostarczenia ciekawego materiału.

Jeżeli twój serwis prezentuje wystarczająco szeroki zakres zagadnień, można w nim zamieścić specjalną stronę przeznaczoną dla prasy.

Wysyłając informacje do gazety należy dbać by załącznik był niewielki objętościowo - np. w pliku RTF. Należy unikać wysyłania zdjęć, a jeśli już to powinny być solidnie skompresowane. Treść e-maila powinna krótko opisywać informacje w załączniku.

Jeżeli wysyłamy ten sam list do wielu pism, należy zadbać by treść jego była jak najbardziej spersonalizowana, a adresy trzeba umieścić w ukrytym polu "bcc".

Treść informacji prasowej powinna harmonizować z charakterem pisma, do którego wysyłamy list.

   
 Sponsoring on-line

Dlaczego sponsoring?

Jak przygotować stronę dla sponsorów?

Pozostaje pytanie: samemu się sponsorowąć, czy powierzyć tą funkcje firmie brokerskiej, za prowizję 30 - 50% wartości kontraktu:

linki -> sponsoring online ...



Home 1 strona               Powrót Powrót               Góra strony Góra strony               Adres - Telefon - Faks - E-mail Napisz do nas