Powrót Home 1 strona       Forum | Zarządzanie | Eksport | Linki | Autorzy       Napisz do nas Kontakt     Szukaj w Exporterze.pl Szukaj
« Eksport
« Unia Europejska
« MŚP
« Artykuły
· Informacje
· Informacje archiwum
· Przewodnik po Unii
· Aktualności krajowe
· Top www
· Informacje branżowe

  Artykuły informacyjne z kraju i ze świata  

Powrót

: MenadżmentFirmy - liderzy
     Liderzy Marki 2005 :: Twoja Marka - Twój sukces!

Polska
Liderzy marki

Na zdjęciu od strony lewej widzimy:
dr Larry Chiagouris :: Wiceprezes Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu
Artur Łysakowski :: Prezes BZE Belma SA
Małgorzata Rosołowska-Pomorska :: Prezes Adrian Fabryka Rajstop Zgierz
Jarosław Wojtulewicz :: Kierownik Biura Marketingu Apator SA Toruń
Jarosław Bałasz :: Prezes Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o.

O najnowszych światowych trendach w brandingu internetowym mogli usłyszeć uczestnicy Forum Liderzy Marki, które odbyło się 23 marca w Pałacu Staszica Warszawie. Na specjalne zaproszenie organizatorów: Amadeus Art. i Ambasady Stanów Zjednoczonych Ameryki przybył do Polski uznawany za jednego z 10 najbardziej wpływowych amerykańskich guru zarządzania marką naszych czasów dr Larry Chiagouris Wiceprezes Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu. W swoich badaniach zajmuje się głównie nowoczesnymi technikami służącymi odniesieniu sukcesu marki produktu w środowisku internetowym. Współpracuje z wiodącymi firmami o światowym zasięgu: AT&T, Visa, Peugeot. Prowadzi wykłady min. na Uniwersytecie St. Johns w Nowym Jorku, Uniewrytecie Yale, Uniwersytecie Georgia i College Baruch. Jest autorem ponad 40 książek z zakresu brandingu.

Podczas Forum Liderzy Marki dr Chiagouris zaprezentował najbardziej aktualne metody badań nad marką oraz kreowania procesów zarządzania marką w globalnej sieci. Przykłady amerykańskich gigantów reklamowych w przejrzysty sposób odniósł do polskich realiów marketingowych. Podczas forum swoje wykłady zaprezentowała również czołówka polskich naukowców z zakresu badań nad marką: prof. Zofia Wyszkowska "Strategia rozwoju marek handlowych", prof. Andrzej Wiatrak "Zarządzanie marką", prof. Michał Sznajder "Znaczenie marki w procesie zakupów" oraz prof. Szczepan Figiel "Rynkowa wartość marki".

Na zakończenie Forum wręczone zostały Certyfikaty Lidera Marki dla najbardziej kreatywnych marek. Uhonorowane zostały:

1. W KATEGORII MARKA KRAJOWA
Belma S.A. Bydgoszcz
klasyfikacja udział w rynku
Nagrodę odebrał Prezes Zarządu Pan Artur Łysakowski

Firma istnieje na rynku od 1868 roku. Czyli od prawie 140 lat. Produkuje elektrycznych urządzeń przeciwwybuchowych przeznaczonych do pracy w strefach zagrożonych, które powszechnie występują w [przemyśle górniczym, chemicznym, petrochemicznym, rafineryjnym i stoczniowym. Firma posiada ponad 50% udział w rynku, jest laureatem min. Wyróżnienia Polskiej Izby Producentów na rzecz Obronności Kraju. Produkty Belmy to gwarancja jakości, bezpieczeństwa oraz wieloletniego doświadczania na rynku.

2. W KATEGORII MARKA KRAJOWA
Adrian Fabryka Rajstop Zgierz
klasyfikacja aktywa
Nagrodę odebrał Prezes Małgorzata Rosołowska-Pomorska

Firma działa na rynku od 1984 roku. Początkowo jako firma rodzinna dziś dysponuje najnowocześniejszym parkiem maszynowym w ilości 90 maszyn dziewiarskich, które dają miesięczną produkcję na poziomie 700 000 par. Misją marki jest dotarcie do każdej kobiety bez względu na wiek, poczucie bezpieczeństwa, elegancję, komfort i niezależność oraz zadowolenie klienta z wysokiej jakości oferowanych produktów.

3. W KATEGORII MARKA EUROPEJSKA
APATOR S.A. TORUŃ
klasyfikacja marka nie zna granic
Nagrodę odebrał kierownik biura marketingu Jarosław Wojtulewicz

Od powstania firmy w 1949 roku APator reprezentował segment przemysłu elektromaszynowego produkując głównie aparaturę górniczą i rozdzielczo sterowniczą oraz łącznikową stopniowo zmieniając profil produkcji na aparaturę kontrolno-pomiarową. Dziś marka Apator to przede wszystkim najnowocześniejsze technologie obejmujące projektowanie, produkcję i sprzedaż aparatury pomiarowej i łącznikowej. Firma posiada liczne nagrody i wyróżnienia przyznawane w kraju i za granicą za działalność sprzyjającą ochronie środowiska.

4. W KATEGORII MARKA ŚWIATOWA
Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o.
klasyfikacja innowacyjność marki
Nagrodę odebrał Prezes Zarządu Jarosław Bałasz

Poszukiwania Nafty i Gazu powstała w 1946 roku a nadrzędną myślą która przyświeca firmie w jej codziennej działalności jest realizowanie oczekiwań klientów opierając się na długich tradycjach przemysłu wiertniczego w Polsce. Innowacyjnośc marki to dla firmy przede wszystkim lepsze produkty, lepsze koncepcje i systemy ale również międzynarodowe wysoko wyspecjalizowane kadry pracujące na najnowocześniejszym sprzęcie oraz możliwość wykonywania prac od klimatu arktycznego po tropiki, od Sachalina po Ghanę.



Amadeus Art.

Powrót

Home 1 strona               Powrót Powrót               Góra strony Góra strony               Adres - Telefon - Faks - E-mail Napisz do nas