Powrót Home 1 strona       Forum | Zarządzanie | Eksport | Linki | Autorzy       Napisz do nas Kontakt     Szukaj w Exporterze.pl Szukaj
Witam na blogu
Kreatywny pracownik
Blog Exportera

Lojalność klienta w eksporcie


Odpowiedzi   -   Wyslij odpowiedz   -   Powrót - wszystkie wiadomości

Wyslal/a Krzysztof Drupka dnia: Luty 02, 2013 o 17:20:47:

Lojalność klienta w eksporcie

W eksporcie, gdzie odległość utrudnia częste spotkania, lojalność klientów ma duże znaczenie. W okresie kryzysu znaczenie jej rośnie.

Bezpieczeństwo i wzajemne zaufanie w relacjach handlowych najlepiej budować podczas bezpośrednich spotkań. Wzajemnemu zaufania należy poświęcić ponad 50% czasu sprzedaży. Kluczem jest:


Postawa doradcy ułatwia identyfikację potrzeb klienta i określenie, które z nich są pilne.

Postawa, która buduje lojalność klienta

Ponad to:

Warto również:

W pracy handlowca jest pewna niespójność, która utrudnia płynne działanie. Handlowcowi zależy na lojalności obecnych klientów w Polsce i skutecznym jej rozbijaniu, gdy rozwija eksport. To są sprzeczne role. Pomyśl, jak się z nimi ułożyć. Życzę powodzenia.

Krzysztof Drupka


    Tweetnij

Prześlij wypowiedź

Nazwisko: *
E-Mail:

Temat:

Wiadomosc: *



Odpowiedzi   -   Wyślij odpowiedź   -   Powrót - wszystkie wiadomości

Home 1 strona               Powrót Powrót               Góra strony Góra strony               Adres - Telefon - Faks - E-mail Napisz do nas