 |
 |
Sprzedaż w rosyjskich sieciach handlowych :: Forum
|
 |
 |
Moskwa, World Trade Center - 25-26 maja 2006
Sukces komercyjny dla uczestników Forum gwarantuje nowatorska koncepcja organizacyjna. Firmy mogą skorzystać z efektu synergii:
- zdobyć niezbędne informacje o wejściu do sieci handlowych;
- przedstawić swoją ofertę zaproszonym kupcom (właściciele lub menedżerowie działów zakupu sieci handlowych);
- przeprowadzić indywidualne rozmowy z dobranymi wspólnie z organizatorem kontrahentami.

Szanowni Państwo,
Forum kooperacyjne sprzedaż w rosyjskich sieciach handlowych odbędzie się w Moskwie w dniach 25-26 maja 2006 roku. Forum ma służyć nawiązaniu i rozwojowi kontaktów handlowych pomiędzy polskimi producentami, a największymi sieciami handlowymi działającymi w Rosji. Integralną częścią Forum jest GIEŁDA KOOPERACYJNA - Sprzedaż w rosyjskich sieciach handlowych.
Idea Forum powstała w celu zaktywizowania sprzedaży polskich towarów do rosyjskich sieci handlowych oraz ułatwienia przedsiębiorcom dostępu do dynamicznie rozwijającego się w Rosji sektora marketów i hipermarketów. Forum pozwoli na szeroką prezentację produktów, pomoże nawiązać kontakty z handlowcami z Rosji. Duży nacisk położony jest na praktyczny wymiar spotkań czyli bezpośrednie kontakty handlowe. Zagwarantowane spotkania z kontrahentami rosyjskimi odbędą się w formie Giełdy Kooperacyjnej
Rynek rosyjski w całej Europie uważany jest za ważny i strategiczny - rozwija się błyskawicznie, konsumpcja nieustannie wzrasta. Za piętnaście lat Rosja będzie największym rynkiem artykułów konsumpcyjnych w Europie, a w 2020 rynek żywności i innych artykułów szybko zbywalnych wzrośnie tam do 375 miliardów euro z obecnego poziomu 134 miliardów euro. (European Grocery Retailing 2005, IGD Services)
Rok 2005, zdaniem wielu rosyjskich ekspertów, wyznaczył strategię rozwoju sieci handlowych w Rosji na najbliższe lata oraz wyłonił zdecydowanych liderów rynku. Zgodnie z najnowszymi wynikami badań, Rosja znalazła się na czele państw o najlepszym klimacie inwestycyjnym dla międzynarodowych sieci handlowych. (źródło: wyniki badań firmy konsultingowej A.T. Kearney)
Jak wynika ze statystyki, dziesiątka największych moskiewskich sieci handlowych wygląda następująco:
- Piatieroczka,
- Pieriekrostek,
- Ramstor,
- Siódmy Kontynent,
- Metro Cash & Carry,
- Kopiejka,
- Pietrovski (dawny BIN),
- Diksi,
- Paterson,
- Auchan.
Wśród wymienionych sieci są zarówno firmy rosyjskie jak i zagraniczne. Jednym z zabiegów podejmowanych przez rosyjskie sieci handlowe w warunkach zaostrzającej się konkurencji jest ekspansja regionalna. Tylko Piatieroczka w ciągu 10 miesięcy 2004 roku otworzyła w Rosji ponad 70 nowych sklepów. A sieć Metro planuje rozbudowę swojej sieci we wszystkich miastach, których ilość mieszkańców przewyższa milion.

W imieniu firmy Oppen Expo Global i Komitetu Organizacyjnego Forum, zapraszamy Państwa do udziału w Forum Kooperacyjnym.
Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym programem forum >>>